סיפורו של דייוויד ברגר

“שנים סבלתי מכאב בברך וכאב כללי ברגל. צלעתי ולא יכולתי לצעוד. הגעתי לטיפול אפוסתרפיה ובתוך כמה שבועות כבר הלכתי 15 דקות בלי כל כאב.

לאחר כמה חודשים הכאב נעלם ואני הולך ללא כל בעיה או קושי. אנשים המכירים אותי שואלים איך זה הפסקתי לצלוע. זה אפוסתרפיה אני עונה”

 

כאבי ברכיים וקושי רב ללכת ליוו את דיוויד שנים רבות. בהמלצת חבר, הוא ניסה את אפוסתרפיה וכבר לאחר שבועיים חש הקלה גדולה. דייויד ברגר, בן 73 מירושלים, סבל מכאבים עזים במשך שנים רבות. “הכאבים הקשו עלי מאוד את החיים”, הוא מעיד, “סבלתי גם מכאבי ברכיים וגם מתחושה ברגל, כאילו יש לי חתיכת עץ בפנים שאני סוחב איתי והיה לי קשה ללכת”. חבר טוב של ברגר הפציר בו לנסות טיפול אפוסתרפיה – ולפני כחצי שנה הוא החל בו, תוך שבועיים תחושתו השתפרה משמעותית. “האפוסתרפיסטית שטיפלה בי הרשימה אותי מאוד”, הוא מספר, “היא הבינה אותי מצוין ועזרה לי מאוד בהדרכה.

אחרי שבועיים כבר יכולתי ללכת יותר מרבע שעה לנוח ולהמשיך ללכת, בלי כאב ובלי תחושות משונות”.

בעבר סבל דייויד מצליעה קשה. “בזמן האחרון כולם שמו לב שהיא נעלמה ושואלים אותי איך זה קרה בתדהמה ואני כמובן מספר להם”, הוא אומר, “זה פשוט נפלא. יש לי חיים אחרים לגמרי עכשיו ואני מרגיש שונה לגמרי. אני הולך כמו שלא הלכתי הרבה מאוד שנים”.

שאלון הערכה מקוון

קבל/י עכשיו באתר תשובה מיידית אודות מידת ההתאמה של טיפול אפוסתרפיה לכאב ממנו את/ה סובל/ת
לייעוץ רפואי מהצוות המקצועי ניתן לשלוח פניה אונליין

מפת אתרתנאי שימוש ומדיניותהבהרה משפטיתכאבי ברכיים - המדריך המלאכאבי גב - מאמריםהסדרי נגישות